Povinně zveřejňované informace
Povinně zveřejňované informace podle vyhlášky č. 442/2006, která stanoví strukturu informací zveřejňovaných o povinném subjektu dle § 5 odst. 1 a 2 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
1. Název
Střední odborné učiliště služeb Vodňany, Zeyerovy sady 43/II.
2. Důvod a způsob založení
Příspěvková organizace zřízená Městem Vodňany
Zřizovatel Středního odborného učiliště služeb Vodňany je Město Vodňany. Zřizovací listina byla škole vydána usnesením zastupitelstva města ze dne 12. 12. 2005 s účinností od 1. 9. 2006. Hlavním účelem založení příspěvkové organizace je zabezpečení potřeb, zejména výchovy a vzdělávání především občanů Jihočeského kraje podle zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon). Organizace rozvíjí vědomosti, dovednosti, schopnosti, postoje a hodnoty získané v základním vzdělávání důležité pro osobní rozvoj jedince. Poskytuje žákům obsahově širší všeobecné vzdělání nebo odborné vzdělání spojené se všeobecným vzděláním a upevňuje jejich hodnotovou orientaci. Organizace poskytuje střední vzdělání s výučním listem. Dále poskytuje žákům a studentům ubytování a výchovně vzdělávací činnost.
3. Organizační struktura
ředitel školy: Ing. Jana Čechová
zástupce ředitele: Ing. Vladimír Kuba
vedoucí učitel odborného výcviku: Miroslav Fenc
vedoucí vychovatelka domova mládeže: Pavla Hubáčková
vedoucí ekonomického úseku: Jiřina Polanská
4. Kontaktní spojení
Kontaktní poštovní adresa:
Střední odborné učiliště služeb Vodňany, Zeyerovy sady 43/II
Vodňany, Zeyerovy sady 43/II, PSČ 389 01
Adresa úřadovny pro osobní návštěvu:
Střední odborné učiliště služeb Vodňany, Zeyerovy sady 43/II
Vodňany, Zeyerovy sady 43/II, PSČ 389 01
Úřední hodiny:
pondělí – pátek: 8:00 – 11:00 a 12:00 – 15:00
v době prázdnin vizte "Aktuality"
Telefonní čísla:
383 390 516
Adresa internetové webové stránky:
Adresa e-podatelny:
podatelna@sousvodnany.cz
ID datové schránky:
udck8zf
- Maximální velikost datové zprávy dodávané do datové schránky je 10 MB.
- Bezpečnost datové zprávy dodávané do datové schránky:
- Datová zpráva nesmí obsahovat škodlivý kód, který může poškodit informační systém datových schránek, údaj v něm obsažený nebo výpočetní techniku držitele datové schránky.
- Takovou datovou zprávu správce informačního systému datových schránek nepřijme k odeslání, stejně jako datovou zprávu, která není vytvořena v přípustném datovém formátu nebo která převyšuje svou velikost maximální stanovenou velikost.
- Způsob nakládání s datovými zprávami, u kterých byl zjištěn výskyt chybného datového formátu nebo škodlivého kódu:
- Lze-li z dokumentu, u kterého byl zjištěn chybný datový formát, nebo škodlivý kód, určit odesílatele a jeho kontaktní údaje nebo elektronickou adresu odesílatele, vyrozumí podatelna odesílatele o zjištěné vadě dokumentu a stanoví další postup pro její odstranění.
- Nepodaří-li se veřejnoprávnímu původci ve spolupráci s odesílatelem vadu dokumentu odstranit, veřejnoprávní původce dokument nezpracovává.
- Důsledky doručení neúplného anebo poškozeného dokumentu v analogové podobě nebo dokumentu v digitální podobě:
- Je-li doručen dokument neúplný, či poškozený a lze-li z něj určit odesílatele a jeho kontaktní údaje nebo elektronickou adresu odesílatele, vyrozumí podatelna odesílatele o zjištěné vadě dokumentu a stanoví další postup pro její odstranění.
- Nepodaří-li se veřejnoprávnímu původci ve spolupráci s odesílatelem vadu dokumentu odstranit, veřejnoprávní původce dokument nezpracovává.
- Dokument v analogové podobě, který je neúplný nebo poškozený tak, že jej nelze zobrazit uživatelsky vnímatelným způsobem a současně z něj nelze určit, kdo jej odeslal, veřejnoprávní původce nezpracovává.
5. Bankovní spojení
78-489390277/0100
6. IČ
260 99 152
7. DIČ
nejsme plátci
8. REDIZO
651016762
9. Dokumenty
Seznam hlavních dokumentů:
- Zřizovací listina
- Dodatek č. 1/2010 ke zřizovací listině příspěvkové organizace SOUs Vodňany
- Organizacni_rad_SOUs_.pdf
- Výroční zprávy
- Skolni_rad_SOUs Vodnany .pdf
- Směrnice střední školy k vyřizování stížností
- SMĚRNICE Whistleblowing.pdf
- Informace pro oznamovatele protiprávního jednání podle zákona č.pdf
- Formulář pro oznamování protiprávního jednání.pdf
10. Příjem žádostí a dalších podání
- písemně na poštovní adrese
- osobně v sídle školy
- datovou schránkou
11. Opravné prostředky
Účastník řízení může podat odvolání, pokud zákon nestanoví jinak, proti rozhodnutí ředitele školy o:
- zamítnutí individuálního vzdělávacího plánu
- zamítnutí přeřazení žáka do vyššího ročníku
- nepřijetí ke vzdělávání ve střední škole
- zamítnutí přestupu žáka střední školy z jiné střední školy
- zamítnutí změny oboru vzdělávání
- zamítnutí přerušení vzdělávání
- zamítnutí opakování ročníku
- podmínečné vyloučení žáka
- vyloučení žáka
- zamítnutí uznání částečného vzdělání žáka
Odvolací lhůta je upravena v § 83 správního řádu a činí 15 dnů ode dne oznámení rozhodnutí, pokud zvláštní zákon nestanoví jinak.
Případem, kdy zvláštní zákon stanoví jinak, je rozhodnutí o přijetí (nepřijetí) ke vzdělávání ve střední škole – dle ust. § 60/19 školského zákona je odvolací lhůta 3 pracovní dny ode dne doručení rozhodnutí.
Odvolání se podává u správního orgánu, který rozhodnutí vydal, tj. u ředitele školy.
Údaje, které má odvolání obsahovat, jsou uvedeny v ust. § 82 správního řádu, jestliže odvolání neobsahuje všechny náležitosti, vyzve ředitel školy k odstranění nedostatků a doplnění odvolání.
O odvolání rozhoduje správní orgán vyššího stupně s výjimkou ust. § 87 správního řádu.
12. Formuláře
- Formuláře k podání žádostí jsou k dispozici v elektronické podobě na www.sousvodnany.cz
- V papírové podobě k dispozici na podatelně školy
13. Nejdůležitější používané předpisy
- zákon č. 561/2004 Sb., školský zákon, ve znění pozdějších předpisů
- zákon č. 563/2005 Sb., o pedagogických pracovnících, ve znění pozdějších předpisů
- zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech, ve znění pozdějších předpisů
- zákon č. 320/2000 Sb., o finanční kontrole, ve znění pozdějších předpisů
- zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů
- zákon č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů
- zákon č. 500/2004 Sb., správní řád
- vyhláška č. 13/2005 Sb., o středním vzdělávání a vzdělávání v konzervatoři
14. Úhrady za poskytování informací
služba | cena |
---|---|
vyhledání informací v rozsahu 15 minut práce | 50 Kč |
pořízení kopie A4 jednostranná | 3 Kč |
pořízení kopie A4 oboustranná | 5 Kč |
pořízení kopie v elektronické formě na CD | 30 Kč za CD |
poštovné za odeslání informací | dle tarifu České pošty |
15. Finanční podpora školy
16. Rozpočet
Návrh rozpočtu a střednědobého výhledu rozpočtu je zveřejněn na stránkách zřizovatele SOUs Vodňany:
http://www.vodnany.eu/assets/File.ashx?id_org=18428&id_dokumenty=447340
Schválené rozpočty 2021 a SVR PO ke zveřejnění.pdf
http://www.vodnany.eu/prispevkove%2Dorganizace/ds-33698/archiv=0&p1=22786
Schválené rozpočty 2023 a SVR PO_ke zveřejnění.pdf
priloha_1291767595_1_Schválené rozpočty 2024 a SVR PO_ke zveřejnění-1.pdf
17. Pověřenec pro ochranu osobních údajů (Data Protection Officer)
Příspěvková organizace Střední odborné učiliště služeb Vodňany, Zeyerovy sady 43/II, 389 01 Vodňany, IČ 260 99 152 jako správce osobních údajů v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů má od 22. 5. 2019 jmenovaného pověřence pro ochranu osobních údajů (DPO):
Ing. Bc. Jaroslav Berit, MBA
e-mail: dpo@inkybe.cz
tel: + 420 777 898 985, +420 777 902 666
Institut kybernetické bezpečnosti, z. ú.
Fügnerova 671
373 41 Hluboká nad Vltavou
IČ 06417523
http://www.inkybe.cz
datová schránka: kr5uuzz
18. GDPR
GDPR_Oznámení o zpracování osobních údajů v personální a mzdové agendě
GDPR Zásady zpracování osobních údajů v SOUs Vodňany.docx
19. Opravné a náhradní závěrečné zkoušky
Zákon 561/2004 Sb. - školský zákon): § 75 (odst. 2 a 4)
V případě, že žák zkoušku, která je součástí závěrečné zkoušky, vykonal neúspěšně, může konat opravnou zkoušku, a to nejvýše dvakrát z každé zkoušky. Pokud se žák ke zkoušce nedostaví a svou nepřítomnost řádně omluví nejpozději do 3 pracovních dnů od konání zkoušky předsedovi zkušební komise nebo nekoná závěrečnou zkoušku z důvodu neukončení posledního ročníku vzdělávání, má právo konat náhradní zkoušku v termínu stanoveném zkušební komisí. Konáním náhradní zkoušky není dotčeno právo žáka konat opravnou zkoušku.
Závěrečnou zkoušku lze vykonat nejpozději do 5 let od úspěšného ukončení posledního ročníku vzdělávání.
Bližší podrobnosti stanovuje předpis č. 47/2005 Sb. - Vyhláška o ukončování vzdělávání ve středních školách závěrečnou zkouškou a o ukončování vzdělávání v konzervatoři absolutoriem:
Termíny opravných zkoušek stanoví ředitel školy, termíny náhradních zkoušek stanoví zkušební komise, a to v září, v prosinci a v termínu podle § 1 odst. 5 a § 2 odst. 5. Termíny zveřejní ředitel školy nejméně 2 měsíce před konáním zkoušek na veřejně přístupném místě ve škole a způsobem umožňujícím dálkový přístup.
Žáci, kteří nekonali závěrečnou zkoušku v termínu podle § 1 odst. 5 a § 2 odst. 5 z důvodu neukončení posledního ročníku vzdělávání a kteří ukončí poslední ročník vzdělávání nejpozději do 31. srpna příslušného školního roku, konají závěrečnou zkoušku v měsíci září následujícího školního roku v termínu stanoveném zkušební komisí.
Uchazeč oznámí řediteli školy písemně, ve kterém termínu podle odstavce 1 chce opravnou zkoušku nebo náhradní zkoušku konat. Oznámení musí být doručeno řediteli školy nejpozději 1 měsíc před konáním zkoušky.